Ugrás a tartalomhoz

A digitális kulcs, más néven CD-kulcs vagy elektronikus licenc, egyedi karakterekből álló kódsor vagy számsorozat, amelyet elektronikus formában kap meg a felhasználó. Ez a kulcs szükséges a szoftverek, játékok vagy egyéb digitális termékek aktiválásához. A vásárláskor a digitális kulcsot általában szöveges vagy szkennelt formában kézbesítjük, és ennek segítségével a felhasználó regisztrálhatja, aktiválhatja és használhatja a terméket. Ez gyorsabb és kényelmesebb, mint a hagyományos fizikai másolatok használata.

Digitális kulcsaink kézbesítése gyors és automatikus folyamat. Rendszerünk azonnal elküldi a vásárlás után a megadott e-mail címre a kulcsot, valamint a kulcs aktiválásához szükséges lépéseket. Ezenkívül a vásárló bármikor hozzáférhet az aktuális és korábbi vásárlásokhoz kapcsolódó kulcsokhoz a Fiókon belül, biztosítva ezzel a gyors és zökkenőmentes digitális élményt.

Fontos, hogy a helyes e-mail címet adj meg a vásárlás során. Ha esetleg nem találod a kulcsot az e-mail fiókodban, kérjük, ellenőrizd a spam vagy promóciók mappát.
Ha a kulcs 10 perc elteltével sem érkezett meg, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

A digitális kulcsok vásárlása a Nint-nél rendkívül egyszerű és gyors! A vásárlást követően az aktiváló kulcsot azonnal elküldjük a megadott email címre. Kérjük, hogy ellenőrizd a spam és a promóciók mappádat is, ha esetleg nem érkezne meg az üzenet. Ha bármilyen probléma merülne fel, bátran jelezd nekünk, és készséggel segítünk!

Vásárlás: Válaszd ki a kívánt terméket, majd tedd kosárba azt az oldalunkon.

Fizetés: Válaszd ki mivel szeretnél fizetni fontos, hogy összes fizetési átjárónk titkosított és biztonságos.

Kulcs kézbesítése: A digitális kulcsot elektronikus formában kézbesítjük a fizetés után. Ezt e-mailben vagy fiókodban fogod látni.

Aktiválás: Az elérhető instrukciók alapján aktiváld a terméket a kapott digitális kulcs segítségével. Ez a lépés biztosítja a szoftver, játék vagy más digitális termék hozzáférhetőségét.

Ez a folyamat gyors és kényelmes, különösen digitális tartalmak esetén, mivel nem szükséges fizikai másolatokat postára küldeni vagy személyesen beszerezni. Azonnal hozzáférhetsz a digitális tartalomhoz a vásárlást követően.

Természetesen, igen! Örömmel fogadunk új üzleti partnereket. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: business@nint.hu, és küld el nekünk az üzleti együttműködés iránti konkrét érdeklődésedet. Hamarosan válaszolunk, és további részleteket egyeztetünk az együttműködési lehetőségekről.

Természetesen, mint cég, lehetőséged van vásárolni tőlünk. Emellett örömmel értesítünk, hogy ki tudunk állítani ÁFÁs számlát a vásárlásodról. Amennyiben további információra van szükséged vagy konkrét igényeid vannak az üzleti tranzakcióval kapcsolatban, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: info@nint.hu

Igen, biztosítjuk termékkulcsaink és licenszjeink jogszerűségére vonatkozó garanciát. Minden vásárláshoz kiszámlázunk ÁFÁ-s számlát, és külön kérésre nyilatkozatot is mellékelünk a megvásárolt licensz jogszerűségéről. Egyéb információkkal nyugodtan fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.

Igen, teljes mértékben biztonságban vannak a hitelkártya adataid és személyes információid. A mi prioritásunk az ügyfelek biztonsága, és ezt szem előtt tartva kialakítottuk Adatvédelmi nyilatkozatunkat, mely kimondja, hogy a személyes adataid kezelése kizárólag a te kontrollod alatt áll. Fizetési átjáróink, beleértve a Barion és PayPal rendszereket, tovább erősítik a biztonságát, mivel semmilyen olyan adat nem jut el hozzánk, amellyel további terheléseket hajthatnánk végre. Tehát nyugodtan élvezheted a vásárlási élményt, biztosítva arról, hogy adataid maximális védelemben részesülnek. Amennyiben kérdésed vagy aggodalmad merülne fel az adatbiztonsággal kapcsolatban, készen állunk segíteni.

Az árainkat alacsonyan tudjuk tartani több tényező kombinációja miatt. Elsősorban a digitális értékesítési modellünk lehetővé teszi számunkra, hogy kiváló minőségű digitális termékeket kínáljunk, elkerülve a fizikai gyártási és disztribúciós költségeket. Emellett közvetlen kapcsolatban állunk a szoftverfejlesztőkkel és gyártókkal, így közvetlenül vásárolhatjuk meg a termékeket, elkerülve a közvetítők költségeit. Ez a hatékonyabb üzleti modell lehetővé teszi, hogy az ügyfelek számára versenyképes árakat kínáljunk, miközben magas minőségű digitális tartalmakat szállítunk. Az alacsonyabb költségek révén szeretnénk lehetővé tenni, hogy minél több ember számára elérhetővé váljanak a digitális termékek, miközben biztosítjuk a folyamatos minőséget és biztonságot.

Ez szokatlan, de néha előfordulhat, hogy a kulcsról szóló e-mail a spam mappába kerül. Kérjük, ellenőrizd a spam mappát és a promóciók mappát is (ha van) az e-mailért.
Ha PayPal vagy Apple Pay segítségével vásároltál, kérjük, ellenőrizd az ezekhez a fizetési módokhoz kapcsolódó e-mail fiókot, ha az eltér attól, amelyet a fizetéskor kiválasztottál.
Ha a kulcs nem érkezik meg a megrendeléstől számított 10 percen belül, kérjük, lépj kapcsolatba barátságos ügyfélszolgálatunkkal. Ők segíteni fognak neked.
Az előrendelt játékok esetében a kulcsot általában a megjelenés napján, röviddel a hivatalos megjelenési dátum előtt vagy után e-mailben osztjuk meg.

Ha előrendelésre vásárolsz egy játékot, a kulcsot általában a megjelenés napján küldjük el e-mailben.

Kérjük, ellenőrizd a megjelenés dátumát és időpontját a te időzónádban.

Ha azt tapasztalod, hogy a termék aktiváló kulcsa nem működik vagy nem elfogadott, kérlek, kövesd az alábbi lépéseket a probléma megoldása érdekében:

Kulcs Ellenőrzése:

Győződj meg róla, hogy helyesen másoltad be vagy gépelted be a termék aktiváló kulcsot. Figyelj arra, hogy ne legyenek elütések vagy extra szóközök.

Megfelelő Platform:

Bizonyosodj meg arról, hogy a kulcsot a megfelelő platformon próbálod-e aktiválni (pl. Steam, EA, Xbox, PSN, Ubisoft Connect stb.).

Aktiválási Lépések:

Ellenőrizd a termék aktiválásához kapcsolódó speciális lépéseket. Néhány esetben szükség lehet online fiók regisztrációra vagy a termékoldalon történő aktiválásra.

Ügyfélszolgálati Kapcsolat:

Ha a probléma továbbra is fennáll, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal az info@nint.hu e-mail címen. Kérjük, írd le a problémát részletesen, és mihamarabb válaszolunk segítséget nyújtva.

Jelenleg lehetőség van PayPal használatára, amely gyors és biztonságos fizetési megoldást kínál. A vásárlóink egyszerűen fizethetnek PayPal-fiókjukkal, vagy akár vendégként közvetlenül a hitel- vagy bankkártyájukkal is. A Barion rendszer segítségével lehetőség van hitelkártyás fizetésre is. Továbbá, közvetett módon a Barion rendszeren keresztül elérhető a készpénzes fizetés opciója is. Ha több információt szeretnél a készpénzes fizetésről, kérjük, keress minket. Ezen változatos fizetési lehetőségek segítségével szeretnénk biztosítani, hogy minden vásárlónk megtalálja a számára legkényelmesebb fizetési módot.

Bizonyára válaszokra vagy segítségre van szükséged, és örömmel segítünk! Ha bármilyen kérdésed vagy aggályod van, itt van pár mód, ahogyan felveheted velünk a kapcsolatot:

E-mail: Írj nekünk az alábbi címre: info@nint.hu Mindig figyeljük a postaládánkat és amint lehet válaszolunk.

Online Űrlap: Töltsd ki az online kapcsolatfelvételi űrlapot a weboldalunkon, ami a "Kapcsolat" oldalon található.

Chat: Ha az oldalunkon böngészel és egy gyors válaszra van szükséged, használd a chat szolgáltatásunkat.

Igyekszünk gyorsan és hatékonyan válaszolni kérdéseidre vagy kéréseidre.

Nem, fiók létrehozása nélkül is vásárolhatsz. A vásárlás egyszerű és gyors, és nincs szükség regisztrációra. Azonban, ha szeretnél élvezni néhány extra előnyt akkor javasoljuk a fiók létrehozását. Mindkét lehetőség áll rendelkezésedre, és mi mindig itt vagyunk, hogy segítsünk a kényelmes és zökkenőmentes vásárlási élményben.

Az Ubisoft Connect és Steam platformok közötti összekapcsolási lehetőségek többek között magukban foglalják a játékok aktiválását és a játékkulcsok kezelését. A következőkben néhány közös forgatókönyvet mutatok be:

Játékkulcs lekérése Ubisoft Connect vagy Steam rendszerben:

Ha a Ubisoft Connect PC-n vagy a Steamen kéri a játékkulcsot, az azt jelentheti, hogy a játékot egy másik Ubisoft- vagy Steam-fiókon váltották ki, mint amit jelenleg használsz.
Ha Steamen keresztül indítasz egy Ubisoft-játékot, az Ubisoft Connect PC automatikusan elindul a játék mellett, és ha az eredeti fiókod nem aktív, a Steam kérheti a játékkulcsot.
Ha Ubisoft Connect PC-ről indítod el a Steamen keresztül vásárolt játékot, a Steam automatikusan megnyílik, és ha az eredeti fiókod nem aktív, a rendszer átirányít a játék Steam áruházi oldalára.

Problémamegoldás:

Ha a másodlagos fiókodon újra megpróbálod beváltani a kulcsot, előfordulhat, hogy hibaüzenetet kapsz a kulcs már használatban van. A probléma megoldásához jelentkezz be a megfelelő platformra azzal a fiókkal, amellyel eredetileg aktiváltad a játékot.

Fontos figyelmeztetés:

Néhány régebbi Ubisoft-játék esetében előfordulhat, hogy az Ubisoft Connect PC kér egy kulcsot, amikor Steamen keresztül indítod el őket. Ebben az esetben a játékkulcsot közvetlenül a Steamben találod meg.

Ezek az összekapcsolási lehetőségek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy a Steam és az Ubisoft Connect platformok közötti szolgáltatásokat integrálják, bővítsék és élvezhessék.

Amennyiben szeretnéd fiókodat törölni, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:

  • Ügyfélszolgálati e-mail: info@nint.hu

Kollégáink szívesen segítenek az adatok törlésében, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a kérelem beérkezését követő 24 órán belül végrehajtsuk a fiók törlését.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a fiók törlése visszafordíthatatlan lépés, és minden adataidat töröljük, beleértve a vásárlási előzményeket is. Ha további kérdéseid vannak, állunk rendelkezésedre.

A szupergyors kiszolgálás és a könnyű használat érdekében termékeink kizárólag digitális formában érhetők el. Nem küldünk fizikai termékeket, a futárszolgálatra várakozás nélkül azonnal hozzáférhetsz a vásárolt tartalmakhoz. A digitális szállítás nem csak gyors, de környezetbarát is, így a Nint teljes mértékben a "zöld" megoldások irányába halad.

A termékoldalon különböző régiók azért jelennek meg, mert kínálatunkat és szolgáltatásainkat a világ különböző részein élő ügyfeleink igényeihez igazítjuk. Ezen régiók kijelölése lehetővé teszi számunkra, hogy pontosabb információkat és ajánlatokat nyújtsunk az ügyfeleink számára a saját tartózkodási helyük és az adott termék elérhetősége alapján.

A régiókhoz kapcsolódó információk segítik az ügyfeleket abban, hogy megtudják, a kiválasztott termék milyen verziója érhető el az ő tartózkodási helyükön, és segítenek optimalizálni a vásárlási folyamatot az adott régió specifikus feltételeinek és jogi követelményeinek figyelembevételével. Ez hozzájárul a személyreszabottabb és zökkenőmentesebb vásárlási élményhez az ügyfeleink számára.

Kérjük görgess lejjebb az Egyéb Információk fül alatt találhatóak részletes Régió Rövidítései-hez, hogy több információt kapj a régiókról.

Addig kérhetsz a termékre a visszaküldést, amíg a kulcsot nem mutatták ki vagy küldtük el emailben.
Kérjük, ne feledd, hogy általában 1 nap áll rendelkezésre, hogy visszakérd a nem használt termék árát. Ez a kereskedő profilján elérhető egyéni ToS-től függ. Az ezen időn túl benyújtott kérelmek elutasításra kerülhetnek. Továbbá, ha az általad vásárolt terméknek lejárati ideje van, bizonyos esetekben előfordulhat, hogy nem tudjuk elfogadni a visszaküldést.

Sajnos a kulcs beváltása után nem lehetséges a termék visszaváltása és a vásárlás árának visszatérítése. A kulcsot nem tudjuk újra érvényessé tenni és eladni egy másik vásárlónak.

Windows:

Windows OS (Operating System): A Microsoft által fejlesztett operációs rendszer, például Windows 8, 10, 11.

Home:

Alapvető verzió otthoni felhasználóknak.
Tartalmazza a legfontosabb funkciókat, de vállalati szintű elemek nélkül.

Pro:

Változat a kisvállalkozások és professzionális felhasználók számára.
Tartalmazza a Home kiadás funkcióit, valamint üzleti és biztonsági lehetőségeket.

Pro (OEM):

Az OEM (Original Equipment Manufacturer) változat, gyakran új számítógépekkel érkezik.
Az eredeti hardverrel együtt értékesítik.

Home (OEM):

Az otthoni felhasználók számára szánt OEM változat.
Az eredeti hardverrel együtt értékesítik.

Pro (FPP Retail):

A FPP (Full Packaged Product) Retail változat, külön vásárolható meg.
Rugalmasabb licenszel rendelkezik, mint az OEM változatok.

Enterprise:

Üzleti és vállalati felhasználóknak készült változat.
Kiterjedt biztonsági és vállalati funkciókat tartalmaz.

Pro N:

A Pro változat egy olyan verziója, amely nem tartalmaz beépített multimédia funkciókat (pl. Windows Media Player).

Education:

Az oktatási intézmények számára tervezett változat.
Tartalmazza az összes Home és Pro funkciót, plusz oktatási eszközöket.

Enterprise (LTSC):

Az LTSC (Long-Term Servicing Channel) változat, amely hosszú távú támogatást biztosít.
Rendszeresen frissített verziók helyett hosszú távú stabilizált kiadásokat kap.

Pro Workstation:

Magasabb teljesítményű számítógépek és munkaállomások számára tervezett változat.
Tartalmazza a Pro funkcióit, valamint fejlett hardver- és hálózati funkciókat.

Microsoft Office:

Microsoft 365 Personal:

Az egyéni felhasználók számára kialakított változat.
Tartalmazza a Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote és Publisher alkalmazásokat.
Felhőalapú szolgáltatásokat is biztosít, például OneDrive tárhelyet és Microsoft Teams használatát.

Microsoft 365 Family:

Családok számára tervezett változat.
Ugyanazokat az alkalmazásokat tartalmazza, mint a Personal változat.
Akár hat felhasználó számára biztosít hozzáférést.

Microsoft 365 Business:

Kisvállalkozások számára készült változat.
Tartalmazza a Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams és OneNote alkalmazásokat.
Biztonsági és vállalati funkciókat is tartalmaz, például Exchange és SharePoint integrációt.

Office Home & Student 2021:

Az egyszeri vásárlású változat, amely nem tartalmaz előfizetést.
Alapvető alkalmazásokat tartalmaz, mint a Word, Excel és PowerPoint.
Szóló felhasználóknak vagy családoknak szól.

Office Home & Business 2021:

Egyszeri vásárlású változat vállalkozásoknak.
Tartalmazza az alapvető alkalmazásokat és az Outlook alkalmazást is.
Nincs havi előfizetés, egyszeri licencdíjat igényel.

Office Professional 2021:

Vállalatok és fejlett felhasználók számára.

Tartalmazza az összes alapvető alkalmazást, valamint az Access és a Publisher alkalmazásokat is.

Office Home & Student 2019:

Word, Excel és PowerPoint alkalmazásokat tartalmazza.
Kifejezetten diákoknak és otthoni felhasználóknak készült.


Office Home & Business 2019:

Word, Excel, PowerPoint, Outlook és OneNote alkalmazásokat tartalmazza.
Céges felhasználók és kisvállalkozások számára ajánlott.


Office Professional 2019:

Az összes alapvető Office alkalmazáson felül tartalmazza az Access és a Publisher alkalmazásokat.

Vállalkozásoknak és fejlett felhasználóknak szánt változat.


Eset (ESET Antivirus):

NOD32: Az ESET Antivirus egyik legismertebb motorja és terméke.
Smart Security: Az ESET teljes körű biztonsági megoldása, amely magában foglalja az antivirus, antispyware és tűzfal funkciókat.
ESET Internet Security: A kibővített ESET csomag, amely extra online biztonsági funkciókat kínál.
ESET Endpoint Security: Az ESET vállalati szintű védelmi megoldása, amely számítógépeket és hálózatokat védelmez.

Kaspersky:

Kaspersky Anti-Virus: Az alapvető vírusvédelmi termék a Kaspersky által.
Kaspersky Internet Security: A kiterjesztett csomag, amely az internetes biztonságot és adatvédelmet is tartalmazza.
Kaspersky Total Security: Az összetett védelmi megoldás, amely a teljes körű online és offline biztonságot biztosítja.
Kaspersky Endpoint Security: A vállalati szintű védelem, amelyet cégek és szervezetek használnak.

Avast:

Avast Free Antivirus: Az Avast alapvédelmi szoftvere, ingyenes változatban is elérhető.
Avast Internet Security: A kiterjesztett csomag, amely magában foglalja az internetes biztonságot és adatvédelmet.
Avast Premium Security: Az Avast prémium verziója, amely extra funkciókat és védelmi rétegeket kínál.
Avast Business Antivirus: Az Avast vállalati verziója, amely céges környezetekhez tervezett.

AVG:

AVG Antivirus Free: Az AVG alapvédelmi terméke, ingyenes verzióban is elérhető.
AVG Internet Security: A kiterjesztett csomag, amely internetes biztonságot és adatvédelmet biztosít.
AVG Ultimate: Az AVG teljes körű védelmi csomagja, amely extra funkciókat kínál.
AVG Business Edition: Az AVG vállalati verziója, amely céges környezetekhez készült.

McAfee:

McAfee Antivirus Plus: A McAfee alapvédelmi terméke egyéni felhasználók számára.
McAfee Total Protection: Az összetett védelmi csomag, amely extra funkciókat és eszközöket nyújt.
McAfee Endpoint Security: A vállalati szintű védelem, amely céges környezetek számára készült.

Norton 360:

Norton 360 Standard: Az alap Norton 360 verzió, amely az alapvető védelmet és eszközkezelést kínálja.
Norton 360 Deluxe: A kiterjesztett csomag, amely extra eszközöket és funkciókat biztosít.
Norton 360 Premium: A prémium Norton 360 verzió, amely további biztonsági rétegeket és szolgáltatásokat kínál.
Norton Small Business: Az üzleti környezetek számára szánt Norton biztonsági megoldás.

  1. DLC (Downloadable Content): Olyan tartalom, amit a játékhoz később, általában online letöltéssel lehet hozzáadni. Ez lehet kiegészítő pálya, karakterek, küldetések vagy más extra tartalom.
  2. Remake, Re-release vagy Remaster:
  3. GreenGift: A "Green Gift" egy kifejezés, amely a Green Man Gaming (GMG) digitális játékbolt platformján alkalmazott gyakorlatra utal. Ebben az összefüggésben a "Green Gift" egy olyan játékszoftvert vagy játék-kulcsot jelöl, amelyet először a Green Man Gaming weboldalán kell aktiválni. Látogasson el a www.greenmangaming.com weboldalra. Kövesse az oldalon megjelenő utasításokat a kulcs sikeres aktiválásához.
  4. Upgrade: Az "Upgrade" során az eredeti alapjátékot magasabb szintű kiadássá, lehet fejleszteni. Ez általában nem csak kiegészítő tartalmat jelent, hanem az alapjáték egy fejlesztett formáját, amely lehetőséget ad extra funkciókra, tartalmakra vagy egyéb előnyökre.
  5. Standard: Az alapkiadást jelenti, amely a játék szokásos tartalmát és funkcióit tartalmazza.
  6. GOTY (Game of the Year): A "Game of the Year" rövidítése, ami azt jelzi, hogy a játékot az adott év legjobbjának választották. A GOTY kiadások gyakran tartalmaznak kiegészítő tartalmakat és fejlesztéseket.
  7. PC: Személyi számítógépre utal, ami azt jelenti, hogy a játék elérhető és kompatibilis a számítógépes platformon.

A termékek nevében szereplő régió rövidítések a következő régiókhoz kapcsolódnak:

  • EU: Európa
  • Global: Globális
  • WW: Világszerte
  • OE: Európán kívül
  • RU: Oroszország
  • UK: Egyesült Királyság
  • CN: Kína
  • RoW: Világ többi része
  • LATAM: Latin-Amerika
  • ASIA: Ázsia
  • DE: Németország
  • AUS: Ausztrália
  • BR: Brazília
  • IN: India
  • JP: Japán
  • NA: Észak-Amerika
  • EMEA: Európa, Közel-Kelet és Afrika

Ezáltal könnyen azonosítható, hogy a termékek melyik régióhoz kapcsolódnak a rövidítéseik alapján.

Ha a termék nevében nincs kijelölve specifikusan régió akkor az a egész világon (globálisan) bárhol aktiválható.
Termékeink 99% aktiválható Európában vagy Globálisan.

Ha bármilyen technikai problémába ütköztél weboldalunkon, vagy észrevételeid vannak, kérjük, oszd meg velünk az alábbi e-mail címen: info@nint.hu . Az általad megadott információk segítenek minket a probléma gyors és hatékony kezelésében. Köszönjük, hogy része vagy a Nint közösségének, és segítesz a szolgáltatásunk folyamatos fejlesztésében!

Talán tetszeni fog